Prodám roušku, zn.: za milion!

Mediální lynč prodejců „předražených“ roušek pokračuje. Po bloňďaté brněnské celebritě Nele Slovákové si mediálního výsluní „užívá“ sourozenecké duo módních návrhářů Ponerových.

Zdá se, že Nikol a Jakub Ponerovi někdejší vítězku reality show Hotel Paradise Slovákovou dokonce překonali. Na internetu si totiž dovolili nabídnout roušku za 1999 korun! Co na tom, že se cena týká jen limitované edice 200 kusů? Co na tom, že „běžnou“ roušku vám mladí návrháři prodají za 159 korun a nádavkem ušijí jednu roušku zdarma pro potřebné?

Nic z toho rozhořčené kritiky na sociálních sítích a novináře lačnící po výživném titulku nezajímá. Stačí jim pouze cena roušky, která na některé evidentně působí jako červený hadr na býka.

Z vyjádření „Ponerů“ vyplývá, že prodej roušek má pomoci přežít jim a jejich zaměstnancům v této ekonomicky těžké době, kterou nikdo z nás nezavinil. Není nenormální to, že návrháři vymýšlejí a prodávají roušky. Nenormální je to, že své počínání musí obsáhle obhajovat.

Jistě, situace je nová a pro mnohé z nás nelehká. Roušku nebo jinou pokrývku obličeje musíme nosit všichni. Ale dělat z kohokoliv, kdo danou komoditu prodává, téměř nepřítele státu je zcestné. Nikdo totiž nikoho nenutí, aby roušku od sourozenců Ponerových nebo Nely Slovákové kupoval. Není to totiž nutné. Jednoduchou roušku si přece může vyrobit každý sám. Třeba pár střihy nůžek ze starého trička nebo kapesníku. Jak jsem to ostatně udělal i já.

Kdybych měl talent, co mají Ponerovi, sám navrhnu i ušiju roušku. A nabídnu ji k prodeji. Třeba i za milion! Všem laciným kritikám navzdory.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..